Nowe gwiazdorskie oblicze butów BARTEK
W sobotę 29 stycznia warszawskie studio fotograficzne Alabama zamieniło się w wielki plac zabaw. Wszędzie było głośno, grała muzyka, a dzieciaki, małe i te duże, zajadały się pysznymi słodyczami. I to wszystko za sprawą najnowszej sesji zdjęciowej z udziałem dzieci gwiazd dla marki butów dziecięcych Bartek. W roli głównej Jan i Mikołaj Kościkiewicz – synowie znanego muzyka, Marka Kościkiewicza; Mira Majchrzak – córka Olgi Borys oraz Wojtka Majchrzaka i Mija Przebindowska – córka Martyny Kliszewskiej oraz Kuby Przebindowskiego.
Już od samego początku mali celebryci podeszli do całego przedsięwzięcia z pełnym profesjonalizmem. Karolina Roch, która robiła dzieciom make-up była pod wrażeniem ich zaangażowania podczas sesji. Mali gwiazdorzy grzecznie pozowali i przebierali się w nowe stylizacje przygotowane przez Grzegorza Blocha. Dziewczynki zabawiły się w stylistki i same dobierały do swoich strojów buty zaprojektowane przez Katarzynę Gałązkę, projektantkę w firmie Bartek. Chłopcy natomiast wczuli się w rockową atmosferę i psocili przebijając nadmuchane balony.
Bajkowa i radosna atmosfera studia została uwieczniona na kliszy aparatu fotograficznego. Z pewnością będzie to jedna z najbardziej zabawnych i kolorowych kampanii marki Bartek, która jest znana dzieciom i ich rodzicom w Polsce od wielu lat. W chwili obecnej, firma rozwija się i staje się bardziej rozpoznawalna poza granicami kraju, gdyż poprzednie sesje zdjęciowe były robione w Paryżu i Nowym Jorku.
Zobaczcie zdjęcia z sesji i back-stage
1 z 9
Bartek_046_1_a
2 z 9
Bartek_788_a
3 z 9
Jan_i_Mikolaj
4 z 9
Mira_i_Mija
5 z 9
Mira
6 z 9
IMG_3276
7 z 9
IMG_3469
8 z 9
IMG_3618
9 z 9
IMG_3627