Kosmetyki męskie na licencji klubu FC Barcelona od Cederroth Polska
Miło nam poinformować, że z dniem 12 czerwca 2013 r. Cederroth Polska S.A. (właściciel marek Dermika, Soraya, Salvequick, Allévo, Pharbio, dystrybutor produktów Jordan i Bio-Oil) wprowadza na polski rynek kosmetyki męskie na licencji hiszpańskiego klubu sportowego FC Barcelona.
To jedna z pierwszych marek na rynku oferująca tak szeroką gamę produktów dla mężczyzn. Bogate portfolio zawiera trzy linie kosmetyków zapewniające kompleksową pielegnację męskiej skóry: Attack (Energetyzująca), Instinct (Nawilżająca) oraz Dominance (Rewitalizująca) oraz żel pod oczy Energy.
W skład każdej linii wchodzą: krem do twarzy, żel do mycia twarzy, żel pod prysznic i szampon, dezodorant roll-on, deozdorant antyperspirant, balsam po goleniu, woda po goleniu i woda toaletowa. Produkty odpowiadają na wszystkie potrzeby pielęgnacyjne mężczyzn i umożliwiają wybór kosmetyków dostosowanych do stylu życia, wymagań cery oraz preferencji zapachowych.
Jarosław Cybulski, Dyrektor Zarządzający Cederroth Polska S.A., jest przekonany o sukcesie nowej marki W Polsce: „To pierwsza na świecie tak szeroka, licencjonowana linia kosmetyków FC Barcelona przeznaczona dla mężczyzn, a prestiż FCB gwarantuje najwyższą jakość produktów“.