Dr Irena Eris Comité Colbert
Dr Irena Eris jedyną selektywną, polską marką przyjętą do prestiżowego Comité Colbert, stowarzyszenia 75 najbardziej luksusowych światowych marek, wśród których znajdują się m.in. Veuve Clicquot, Dior, Louis Vuitton.
- mat. prasowe
Comité Colbert to ekskluzywny klub założony w 1954 roku przez Jeana-Jacquesa Guerlaina – twórcę słynnej firmy kosmetycznej. Do niedawna komitet zrzeszał wyłącznie ekskluzywne francuskie marki – takie jak m.in. Bo¬ucheron, Cartier, Chanel, Dior, Hermès, Hotel Ritz, Louis Vuitton, szampan Veuve Clicquot - oraz prestiżowe instytucje kultury - m.in. Luwr, Operę Paryską czy Comédie-Française – francuski teatr narodowy. Dopiero w 2011 roku do tego grona dołączyły cztery marki europejskie – m.in. niemieckie Leica i MontBlanc.
W 2012 roku, również Dr Irena Eris została przyjęta w poczet instytucji kultury i światowych marek, które działają, aby poszerzać i promować idee związane z luksusem, pięknem i ekskluzywnością. Dr Irena Eris jest jedyną polską marką przyjętą do grona europejskich członków Comité Colbert.
Historia Dr Ireny Eris pokazuje jej przywiązanie do wartości, które są dla nas cenne: proces twórczy, komunikacja, bliskość dla konsumentów, doskonała obsługa i lojalność pracowników. Françoise Montenay, Prezes Rady Nadzorczej Chanel SAS.
Sukces i renoma marki Dr Irena Eris polegają na holistycznej wizji piękna, wysoce innowacyjnych i najwyższej jakości kosmetykach, uhonorowanych licznymi nagrodami. Catherine Fulconis, Prezes Parfums Hermès.
Wszyscy członkowie stowarzyszenia muszą spełniać określone kryteria – m.in. być rozpoznawalni na świecie, charakteryzować się kreatywnością, indywidualnym charakterem, pięknem – „poezją” produktu oraz etyką działania. Celem ich działania jest szerzenie francuskiej l’Art de Vivre (Sztuka życia) na płaszczyźnie międzynarodowej, ale nie tylko, organizacja jest także świadoma społecznej roli marek luksusowych. „Know – how” firm i instytucji wchodzących w skład Comité traktowany jest jako niezmiernie ważny element dziedzictwa niematerialnego.
Członkowie Comité Colbert to marki i instytucje będące na całym świecie synonimami luksusu, niezawodności i wysokiej jakości, a marka Dr Irena Eris, od lat kojarzona jest nie tylko w Polsce, ale również poza jej granicami, z ekskluzywnością, skutecznością, innowacyjnością i jakością swoich wyrobów. Tym samym, wyznaje identyczne zasady i ideały jak te promowane przez Comité Colbert. Naszym pragnieniem było otwarcie drzwi dla luksusowych marek z innych krajów europejskich, aby wzmocnić głos naszego sektora – jest to atut wzrostu konkurencyjności – wobec Unii Europejskiej i jesteśmy szczęśliwi, że możemy przyjąć Dr Irenę Eris, która dzieli te same wartości które są bliskie Comité Colbert. Elisabeth Ponsolle des Portes, Prezes i Dyrektor Generalny Comité Colbert.