Reklama

Z modowego niebytu wracają buty z METALOWYM NOSKIEM. W latach 90. były synonimem agresywnego stylu, tego lata łagodnieją w zestawieniu z pastelowymi odcieniami. Błysk metalu plus geometryczna forma liścia to bohaterowie autorskiej kolekcji Geo ANNY ORSKIEJ dla firmy Kruk. Masywne pierścienie i lekkie naszyjniki spodobają się miłośniczkom wyszukanej prostoty.
Na drugim biegunie biżuteryjnych trendów są kolczyki CZEREŚNIE. Słodkie, dziewczęce, niezobowiązujące. Firma MOTHERCARE skutecznie udowadnia, że w ciąży można wyglądać ultramodnie. Przyszłe mamy znajdą w niej m.in. dobrze skrojone, wygodne sukienki i lekkie tuniki.
Kultowa MATRYOSHKA, ulubiona torebka Kate Moss i Katie Holmes, zadebiutowała w tym sezonie w wersji mini, tym samym ogłaszając dyskretny odwrót od gigantów w rozmiarze XL.
Przebojem lata są KOMBINEZONY. Najmodniejsze? Z lejącymi się piżamowymi spodniami lub szortami. To również czas SUKIENEK, zarówno pyszniących się nadmiarem tkaniny, jak i minimalistycznych.
Nareszcie! Tego lata otwiera się w concept store w Warszawie, na ul. Mysiej 3, pierwszy w Polsce sklep marki COS, młodszej i bardziej wysublimowanej siostry H&M. To sieciówka, ale z fasonami jak od awangardowego projektanta. WWW.BOHOBOCO.COM to adres pierwszego sklepu on-line, który otworzył znany duet polskich projektantów. Nowojorski luz zmiksowany z londyńską awangardą. . . bez wychodzenia z domu.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama