Ten jedyny SPF, którego potrzebujesz…
…czyli Health Labs Care prezentuje nowość – Krem SPF 50+ z melaniną dla dodatkowej ochrony. Dlaczego jest wyjątkowy? Dla kogo jest przeznaczony? Kiedy go stosować?
Przyjemność użycia
Nowy SPF szybko się wchłania, nie bieli, nie roluje się, ma satynowe wykończenie bez tłustej warstwy i jest idealną bazą pod makijaż! Te efekty sprawiają, że nakładanie kremu z melaniną nie jest pielęgnacyjnym obowiązkiem, tylko codzienną przyjemnością.
Skuteczna ochrona
Przede wszystkim jednak krem zapewnia ochronę przed promieniowaniem UVA (PPD 25,29), UVB (SPF 50+) oraz IR. Co to oznacza w praktyce? Skuteczną, bardzo wysoką protekcję przed promieniowaniem, które mogłoby szkodzić różnym warstwom skóry.
Więcej niż filtry
W składzie kremu znajdziemy także składniki pielęgnacyjne, takie jak:
- Melanina – związek fotoprotekcyjny, który występuje w naszej skórze. Dodatkowa, naturalna ochrona przed promieniowaniem.
- Antyoksydanty – chronią skórę przed działaniem wolnych rodników przyspieszających proces starzenia się skóry.
- Ektoina – naturalny postbiotyk, który zwiększa poziom nawilżenia, łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia skóry.
- Diaminopropionoyl Tripeptide-33 – chroni komórki skóry przed działaniem promieniowania ultrafioletowego, zapobiegając fotostarzeniu się skóry.
Polecany dla…
Krem z filtrem SPF 50+ z melaniną to kosmetyk do każdego rodzaju skóry na każdy dzień roku. Dzięki bezproblemowej aplikacji i satynowemu wykończeniu polubią go także mężczyźni. Jest bezpieczny dla kobiet w ciąży – a to okres, w którym szczególnie łatwo o przebarwienia.
Ten jedyny!
Codzienna fotoprotekcja to podstawa pielęgnacji i profilaktyki przeciwstarzeniowej skóry. Jednak trudno znaleźć ten jedyny, idealny SPF, który spełni wszystkie nasze wymagania. Wyniki badania* wskazują, że może być nim właśnie Krem z filtrem SPF 50+ z melaniną od Health Labs Care! 100% badanych potwierdza, że produkt daje efekt nawilżenia skóry i że nie roluje się, a 97% ochotników zgadza się, że szybko się wchłania i pozostawia satynowe wykończenie.
*Badanie ankietowe przeprowadzone w grupie 30 ochotników w niezależnym laboratorium badawczym.
Materiał promocyjny marki Health Labs Care