A czym dla Ciebie jest miłość?
Dla każdego miłość znaczy coś innego. Dla jednych to namiętność i bliskość, dla innych to poczucie bezpieczeństwa, stabilizacja i spokój. Bywa też, że miłość jest źródłem bólu, samotności, zagubienia, a nawet szaleństwa. Jest jeszcze miłość rodzicielska, miłość między członkami rodziny czy przyjaciółmi… Trudno o uniwersalne określenie czym i jaka właściwie jest miłość.
W nowej kampanii wizerunkowej „A czym dla ciebie jest miłość” #WHATISLOVE, marka Kazar opowiada właśnie o złożoności i wielowymiarowości tego uczucia. Co ciekawe, nie zaangażowała do niej aktorów, a prawdziwych, autentycznych bohaterów, którzy opowiadają o sobie, o swoich doświadczeniach, relacjach, i o tym czym dla nich jest miłość.
Filmy zrealizowane zostały w naturalnym środowisku występujących postaci, dzięki czemu dodatkowo zyskują na autentyczności – nic tu nie jest udawane. Są w przekazie subtelne i nieco poetyckie, ale mają też w sobie reporterskie odwołanie. Dzięki tym zabiegom, odbiorca ma wrażenie niejako uczestniczenia w opowieści, staje się bliskim obserwatorem, zostaje też mocno emocjonalnie zaangażowany. Kazar, jako marka będąca blisko swojego klienta, skłania nas do refleksji nad własnym życiem, nad relacjami jakie łączą nas z bliskimi, przyjaciółmi, partnerami. Osobiste zwierzenia bohaterów wydobywają prawdę o miłości, ale też o nas samych.
„To pierwsza tak emocjonalna i poruszająca odsłona marki. Dotyka bardzo ważnego tematu – zarówno z perspektywy indywidualnej, jak i społecznej. Tym razem nie skupia się na modzie, lecz na emocjach i osobistych przeżyciach bohaterów. Przedstawia miłość jako zjawisko niejednoznaczne, o wielu obliczach. Dla jednych może być spełnieniem i sensem życia, dla innych sztuką kompromisu. Dla jeszcze innych bliskością, poczuciem bezpieczeństwa, partnerstwem lub spokojem. Bywa też bólem, odrzuceniem, gniewem lub samotnością. Bohaterowie kampanii dzielą się z widzem swoimi najbardziej intymnymi zwierzeniami. Mówią o miłości, odsłaniając prawdę o nas samych.” – opowiada o kampanii i jej przekazie Artur Kazienko, Prezes Kazar Group.
PARTNERSTWO
W każdej z tych opowieści znajdziemy cząstkę siebie. W pierwszej opowieści poznajemy parę artystów – Luizę i Tomka, którzy wzajemnie się inspirują, nakręcają, czuć istniejącą między nimi namiętność. Ona jest sporo młodsza od niego - czerpie z jego spokoju i doświadczenia, on docenia jej zapał i spontaniczność. Siła ich uczucia tkwi w okazywaniu sobie czułości i troski, w zaskakiwaniu siebie na co dzień.
KOMPROMISY
Kolejny bohater to Arek, który w życiu ma trzy miłości – żonę, córkę i sport – a każda z nich wymaga pracy i wysiłku. Jego relacja z nastoletnią córką pełna jest troski, czułości, ale i rozterek. Miłość to dla niego przede wszystkim często niełatwa sztuka kompromisów i aktywnego słuchania. W jego wypowiedzi najmocniej wybrzmiewają dwa fragmenty – że miłość to „smak słonego karmelu” i że „dla miłości warto się starać i dla miłości warto żyć”.
BÓL
Historia Maćka jest najtrudniejszą z prezentowanych. Jest to opowieść o miłości i zarazem o jej braku, o pogodzeniu się z nieszczęśliwym i niespełnionym uczuciem. Mimo starań uczucie to nie wygasa. Dla Maćka miłość jest przekleństwem i cierpieniem, ale też źródłem twórczej inspiracji w muzyce i motorem do pracy nad sobą.
SPOKÓJ
W związku nie jest też Marzena, ale jej opowieść jest zgoła inna od historii Maćka. Nie ma tu gwałtowności, niespełnienia, braku satysfakcji. Marzena nie jest zakochana i nie szuka na siłę miłości. Wyznaje, że niegdyś postrzegała miłość jako silne, często gwałtowne uczucia. Dziś pojmuje ją jako spokój, spełnienie, poczucie bezpieczeństwa i wyciszenia. Z jednej strony, Marzena jest samotna, ale z drugiej szczęśliwa. Co ważne – wierzy w miłość i marzy o niej. Czas wypełnia jej praca, rodzina, przyjaciele i joga.
Każda z tych historii zawiera jedynie cząstkę prawdy o miłości i nie wyczerpuje w pełni tematu. Przecież, miłość niejedno ma imię. Zadane wprost pod koniec każdego z filmów bezpośrednie pytanie „a czym dla Ciebie jest miłość?” bardzo silnie rezonuje. Nie pozostaje obojętnym.
Marka Kazar zachęca wszystkich do podzielenia się swoją historią, opowiedzenia czym jest miłość i kogo darzy się tym uczuciem w konkursie zorganizowanym na profilu Facebook oraz Instagram. Najciekawsze odpowiedzi zostaną nagrodzone dwiema kartami podarunkowymi – dla siebie i wskazanej ukochanej osoby, o łącznej wartości 6000 zł, 4000 zł lub 2000 zł.
1 z 14
Nowa kampania Kazar
2 z 14
Nowa kampania Kazar
3 z 14
Nowa kampania Kazar
4 z 14
Nowa kampania Kazar
5 z 14
Nowa kampania Kazar
6 z 14
Nowa kampania Kazar
7 z 14
Nowa kampania Kazar
8 z 14
Nowa kampania Kazar
9 z 14
Nowa kampania Kazar
10 z 14
Nowa kampania Kazar
11 z 14
Nowa kampania Kazar
12 z 14
Nowa kampania Kazar
13 z 14
Nowa kampania Kazar
14 z 14
Nowa kampania Kazar